تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت ساله شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: ازدحام جمعیت در پایانه مسافربری نداریم | زائران به تدریج تا آخر شهریور مشهد را ترک خواهند کرد + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۴۴۷۶
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
فرماندار مشهد: ازدحام جمعیت در پایانه مسافربری نداریم | زائران به تدریج تا آخر شهریور مشهد را ترک خواهند کرد + فیلم
معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس در بازدید از پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد از عدم ازدحام جمعیت این پایانه و مدیریت فروش بلیت به زائران خبر داد.

محسن داوری در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: طی روزهای اخیر، جمعیت فراوانی از سراسر کشور مهمان مشهد بودند و اینک این عزیزان قصد عزیمت به شهرهای خود را دارند و تکلیف ما، ارائه خدمات با کیفیت به ایشان است.

وی ادامه داد: در دهه پایانی صفر سال جاری و متناسب با تجربیات سال های گذشته، تمام ناوگان اتوبوسرانی برون شهری کشور پای کار آمدند و خدمات خود را روی مشهد متمرکز کردند تا مشکلی برای بازگشت زائران نباشد. از سوی دیگر، برنامه فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از هفته گذشته آغاز شد تا زائران علاوه بر تهیه بلیت رفت، بلیت بازگشت خود را تهیه کنند و اکنون شاهدیم ازدحام جمعیت در ترمینال مشهد وجود ندارد.

داوری اضافه کرد: سامانه رزرواسیون بلیت اتوبوس برای کسانی که نتوانستند بلیت تهیه کنند در نظر گرفته شد تا به محض تامین بلیت و ماشین، به صورت پیامک برای متقاضی ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت در خروج از مشهد خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی و زائران پیاده با اتوبوس هایی که از مبداء حرکت آنان در نظر گرفته شده است در حال عزیمت هستند و تعیین و تکلیف شدند.

فرماندار مشهد تاکید کرد: شرایطی را برای سایر زائران ساکن در مشهد که بنا دارند تا پایان شهریور حضور داشته باشند فراهم کرده ایم تا به شکل تدریجی مشهد را به مقصد شهرهای خود ترک نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->